CELTA

CELTA είναι το αρκτικόλεξο των λέξεων Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages και δηλώνει το πρώτο από τα προγράμματα εκπαίδευσης καθηγητών της αγγλικής γλώσσας, το οποίο και οδηγεί στην απόκτηση πιστοποιητικού από τοCambridge.

Τα προγράμματα και η πιστοποίηση CELTA είναι αναγνωρισμένα παγκοσμίως και αποτελούν βασικό προσόν για να διδάξει κανείς στα πιο γνωστά σχολεία διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας.

Στους εκπαιδευόμενους διδάσκεται τόσο η μεθοδολογία, όσο και πρακτικές τεχνικές της διδασκαλίας, ενώ παράλληλα δίδεται η ευκαιρία στους συμμετέχοντες για πρακτική εφαρμογή των όσων διδάσκονται με μαθήματα σε πραγματικά τμήματα μαθητών.

Τα προγράμματα CELTA είναι βασισμένα σε συγκεκριμένη διδακτέα ύλη που έχει καθοριστεί από το Πανεπιστήμιο του Cambridge και ακολουθούν καλά τεκμηριωμένα πρότυπα αξιολόγησης, τα οποία παρέχουν εξασφάλιση τόσο στους εκπαιδευόμενους, όσο και στους εργοδότες τους.

Το QLS είχε την τιμή να γίνει πάροχος προγραμμάτων CELTA του Cambridge τον Απρίλιο του 2019. Θεωρούμε αυτή την έγκριση του Cambridge ως την απόλυτη επιβράβευση του QLS, το οποίο ιδρύθηκε και λειτουργεί εστιάζοντας στην ποιότητα κάθε προσφερόμενης υπηρεσίας από τον ίδιο τον φορέα αλλά και από τα μέλη του. Είναι αυτή η ίδια ποιότητα που διέπει και τα προσφερόμενα προγράμματα CELTA του QLS.

Το πρόσθετο προνόμιο που δόθηκε στο QLS είναι η δυνατότητα να προσφέρει προγράμματα CELTA σε διάφορες πόλεις ανά την Ελλάδα, όπου υπάρχει σχολείο μέλος του QLS. Έτσι λοιπόν το QLS στοχεύει στο να φέρει το πρόγραμμα κοντά στους ενδιαφερόμενους αντί να τους ζητά να ταξιδέψουν στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη.

Τα οφέλη

Οι κάτοχοι πιστοποιητικών CELTA ωφελούνται από το γεγονός ότι έχουν αποκτήσει:

  • ένα επαγγελματικό, διεθνώς αναγνωρισμένο πιστοποιητικό διδασκαλίας
  • εμπεριστατωμένη γνώση της δημιουργίας σχεδίων μαθήματος (lesson planning)
  • μια καλή εμπειρία στην πρακτική της διδασκαλίας
  • γνώση αποτελεσματικών μεθόδων και τεχνικών διδασκαλίας
  • καθοδήγηση για το πως θα εξελιχθούν σε επιτυχημένους καθηγητές
  • επίγνωση των διαφόρων διδακτικών προσεγγίσεων
  • κατανόηση της αποτελεσματικότητας της μαθητοκεντρικής διδασκαλίας
error: Content is protected !!