QLP Test Πολλαπλής Νοημοσύνης

QLP - QLS LEARNING PROFILE

Το Κ.Ξ.Γ. ΚΟΛΙΤΣΑ για άλλη μια φορά πρωτοπορεί στο χώρο της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης με την εφαρμογή του Προγράμματος Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας QLP -QLS LEARNING PROFILE

Διαφοροποιημένη διδασκαλία σημαίνει να δίνεται στους μαθητές μας η ευκαιρία να γνωρίσουν τον τρόπο που μαθαίνουν ευκολότερα, αξιοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα έμφυτα χαρακτηριστικά που διαθέτουν.

Η συγκεκριμένη σειρά είναι αποτέλεσμα πανεπιστημιακών ερευνών στην Ελλάδα και την Ευρώπη και έχει δημιουργηθεί με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πρωταρχικό μέλημά μας είναι πάντα να προσφέρουμε στα παιδιά μας τη δυνατότητα να απολαμβάνουν τα μεγαλύτερα οφέλη από την εκπαιδευτική διαδικασία. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιούμε στους μαθητές το QLP TEST Πολλαπλής Νοημοσύνης

ΤΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ

Το Τεστ γίνεται σε Υπολογιστή του κέντρου μας με κωδικό που δίνεται σε κάθε μαθητή μας. Χρειάζεται 30-45 λεπτά για να ολοκληρωθεί. Ο μαθητής απαντά σε μια σειρά ερωτήσεων στον υπολογιστή και λαμβάνει –σε μερικές ημέρες- την επίσημη αξιολόγηση και το μαθησιακό του προφίλ

ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ

Το QLP / Ariston Multiple Intelligence είναι ένα τεστ διάγνωσης του μαθησιακού προφίλ του ατόμου. Διερευνά τους εναλλακτικούς τύπους ευφυΐας (οπτικό, ακουστικό, λεκτικό, λογικό, ενδοπροσωπικό, διαπροσωπικό, κιναισθητικό, φυσιοδιφικό) που διαθέτει ο κάθε μαθητής και σύμφωνα με το ποιοί είναι περισσότερο αναπτυγμένοι, παρουσιάζει ενδεικνυόμενους τρόπους μελέτης, αλλά και εξατομικευμένης διδασκαλίας. Ο μαθητής, γνωρίζοντας τους ιδιαίτερους μαθησιακούς του τύπους και τον τρόπο που προσλαμβάνει και επεξεργάζεται τις γνωστικές πληροφορίες, «μαθαίνει πώς να μαθαίνει».

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

  • Να προετοιμάζεται για τα μαθήματά του δίχως άγχος
  • Να βρίσκει τα κύρια σημεία του μαθήματος
  • Να μπορεί να διαβάζει σε πολύ λιγότερο χρόνο από πριν
  • Να θυμάται με μεγαλύτερη ευκολία
  • Να διαβάζει χωρίς να αφήνει κενά στα μαθήματά του
  • Να συστηματοποιεί το διάβασμα του
  • Να έχει ισχυρότερη αυτοπεποίθηση.
error: Content is protected !!